فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
در مسابقات هنرهای رزمی وارد تاتامی نمی‌شوم
مهدی‌زاده: مدالم را برای کمک به ایتام ۷۰ میلیون فروختم و دوباره آن را هدیه گرفتم

دارنده نشان طلای مسابقات کاراته قهرمانی جهان گفت: روز عید فطر در مراسم گلریزان برای ایتام مدال طلایم را مبلغ هفتاد میلیون فروختم و شخص خریدار دوباره آن را به من هدیه کرد.

خبرگزاری فارس: مهدی‌زاده: مدالم را برای کمک به ایتام ۷۰ میلیون فروختم و دوباره آن را هدیه گرفتم

ب، امیر مهدی زاده کاراته کای با اخلاق تیم ملی کشورمان که در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در پاریس فرانسه با پیروزی مقتدرانه برابر تمامی حریفان خود بر سکوی نخست وزن منهای 60 کیلوگرم ایستاد، به تازگی در مراسم گلریزان برای ایتام مدال طلای خود را به فروش گذاشت تا با این کار به فرزندان بی سرپرست کمک کند.

امیر مهدی‌زاده  اظهار داشت: روز عید فطر یکی از شبکه‌های تلویزیونی استان قم در حال پخش مراسم گلریزان برای ایتام در این استان بود و دیدم که هر کسی به اندازه توانش در این مراسم به ایتام کمک می‌کرد. من هم چون از لحاظ مالی نمی‌توانستم در این مراسم کاری انجام بدهم تصمیم گرفتم مدالی که در مسابقات جهانی پاریس کسب کرده بودم را بفروشم و پول آن را به بچه‌هایی که بی‌سرپرست  کمک کنم.

وی افزود: در آن مراسم همه خیّران استان قم حضور داشتند و پس از اینکه اعلام کردم می‌خواهم مدالم را برای کمک به ایتام بفروشم، فردی با نام صابونچیان مدال من را مبلغ 70 میلیون تومان خرید و من هم پولش را به ایتام اهدا کردم. البته پس از آن صابونچینان مدالم را به خودم دوباره اهدا کرد.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی پاریس در ادامه گفت: روزی که در مسابقات قهرمانی جهان مدال طلا کسب کردم خیلی خوشحال شدم، اما با کاری که کردم حالا خوشحال تر از آن روز هستم. چرا که بعد از 13 سال تلاش در کاراته توانستم مدالی که در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده بودم را برای کمک به ایتام بفروشم و کاری برای هموطنانم انجام بدهم.

وی در پاسخ به این‌ سؤال که آیا برای مسابقات هنرهای رزمی در ترکیب تیم ملی حضور خواهی داشت یا خیر، گفت: برای حضور در المپیک هنرهای رزمی به اردوی تیم ملی دعوت شدم، اما نمی‌خواهم ریسک کنم و در این رقابت‌ها شرکت کنم چرا که این مسابقات سمبلیک برگزار می‌شود و چندان مهم نیست. اگر قرار بود در مسابقه‌ای شرکت کنم قطعا در مسابقات کشورهای اسلامی حضور پیدا می‌‌کردم. به هر حال با شرایطی که دارم با امید به خدا از آبان‌ماه تمریناتم را به صورت جدی آغاز می‌کنم تا در بازی‌های آسیایی اینچون و قهرمانی جهان دوباره وارد تاتامی شوم.

انتهای پیام/م



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 426
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 432
بازدید ماه : 544
بازدید کل : 13140887
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7